Monday, 13 February 2012

2012

Lama giler x update blog.........hari ni dah 14 feb 2012. tahun baru......

Kakak dah masuk darjah 5, Harith dah darjah 1, aku menjadi sibuk bila anak2 dah start sekolah.......maka bermulalah harian ku yang amat sibuk di dapur......

aku bangun seawal 5 pagi (kadang2 ada gak terlajak) terus menuju ke dapur untuk menyediakan sarapan dan lauk untuk makan tengahari......masa di awal2 tu aku rasa macam susah juga lah....tp Alhamdulillah....lama kelamaan aku dah terbiasa dengan keadaan ini dan menjadi mudah dan seronok melakukannya.......:)

aku sebagai ibu rasa puas hati bila anak2, suami dan aku sendiri dapat membawa bekal hasil air tangan ku......walau pun penat, tapi hati rasa puas.....

sekarang....Afina dah nak masuk 10 bulan....dia dah pandai berjalan dan mcm2 keletah yang keluar yang menambahkan keceriaan kami sekeluarga....

Syukur Alhamdulillah dengan kurniaan yang Allah bagi ni....semoga bertambah keberkatan dalam hidup kami.....aminnnnnnn

No comments:

Post a Comment