Monday 21 November 2011

Hmmmmm........

Salam.....

Lamanya aku tak update blog ni....sbnrya terlalu byk yang aku nak story kat blog ni berkenaan dengan apa yang dah berlaku sejak kebelakangan ni.....tp tak tertulis....adakan disebabkan kebizian yang melampau...????kemalasan yang melampau...????takder mood yang melampau...???ntahlah aku pun x tau yang mana.....:P

inilah agknya perasaan bila aku baca blog orang lain kata dah bersawang blog memasing.....lately ni byk benda yang berlaku dlm kehidupan aku.....yang disangka dan tak disangka.....semuanya berlaku dengan pantas......

sesungguhnya mmg benarlah MASA mmg tak MENUNGGU kita......jadi haruslah kita mengejar MASA dengan penuh manfaat......

aku harap aku akan dapat mengejar MASA untuk aku menulis dalam blog aku ni.....ehhehehe

No comments:

Post a Comment