Wednesday 21 September 2011

Akhirnya....satu Permulaan

Salam......

Mesti tertanya2 kan pasal tajuk entri ni......akhirnya....t satu permulaan......

Ini sebenarnya merujuk kepada blog yang aku buat ni.....actually aku dah create satu blog aku sdr dulu dgn bantuan my hubby....tp sbb sekali tu jer yang buka....pas tu dibiarkan bersawang....aku tak igt dah passwordnyer....

Aku suka baca blog orang dan mmg teringin sgt nak wat blog sdr.....aku seronok baca diari kehidupan orang...suka duka seme tu kadang2sedikit sbyk mengajar aku ttg sebuah kehidupan....

dan Akhirnya.....aku berjaya juga buat blog sendri...dan satu Permulaan untuk aku memblog kan diri aku ni....harap2 aku berjaya untuk merajinkan diri aku untuk tulis blog ni.....

aku ni bukan pakar IT sngat....so...kalau nak wt yg pelik2 skit kat blog ni.....mmg tak baper nak jadi ler..

oklah....adios dulu....

1 comment:

  1. wahhhhhh... welcome to the club.. moh kite same2 share ape yg ptt..

    ReplyDelete